Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Charakterizace zóny poškození ražbou (EDZ) v rozdílných geotechnických podmínkách
Staš, Lubomír ; Waclawik, Petr ; Souček, Kamil ; Vavro, Martin ; Zajícová, Vendula
Za účelem provedení srovnávací studie vývoje zóny poškození ražbou (EDZ) byly vybrány dvě litologicky i geotechnicky rozdílné lokality. První lokalita se nachází v metamorfovaných horninách dolu Rožná. Druhá lokalita se nachází ve vulkano-sedimentární sérii experimentální štoly Josef. Za účelem zhodnocení rozsahu EDZ bylo na obou zmíněných lokalitách využito kombinace geotechnických a laboratorních metod. Z geotechnických metod se jednalo o kvalitativní zhodnocení horninového masivu pomocí indexu RQD na vrtném jádře. Index RQD a porušení stěn vrtů bylo také stanoveno na základě analýzy pomocí metod OBI a ABI. V laboratořích byla provedena charakterizace pórového prostoru pomocí rentgenové počítačové mikro-tomografie (RTG - µ-CT) a vysokotlaké porozimetrie (MIP). Výzkumná zpráva shrnuje výsledky uvedených metod.
Český trh hobbymarketů z pohledu spotřebitele
Němečková, Tereza ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na český trh hobbymarketů a to z pohledu spotřebitele. Práce je členěna do čtyř kapitol. První kapitola se zabývá spotřebitelem, jeho chováním na trhu a procesem segmentace trhu. Ve druhé kapitole se zabývám třemi největšími firmami na trhu a to konkrétně společnostmi Hornbach Baumarkt CS, OBI a Bauhaus. Třetí kapitola je zaměřena na společnost Hornbach a její privátní značky. Poslední kapitola zahrnuje vlastní výzkum, který probíhal před prodejnami společnosti Hornbach a zaměřil se na zjištění typického zákazníka společnosti, jeho znalost konkurenčních značek a dodatkových služeb Hornbachu. Výstupem je návrh pro společnost Hornbach, na co by se měla zaměřit ve své komunikaci se zákazníky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.